rneAU53wSGA

Stilling: Åpen søknad

Hvem er vi?

Vi er et team bestående av dyktige teknikere, selgere, og hver dag jobber vi for å sikre positive kundeopplevelser. Nå søker vi en engasjert kollega til å utfylle vårt team.

Hvem er du?

Mobil & Pc Fiks mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, og vi søker deg som deler denne ambisjonen med oss. Det er dessuten viktig at du selv også bidrar med ideer og initiativ som gjør oss i stand til å sammen gi enda bedre kundeopplevelser. Du er en god relasjonsbygger og i tillegg til å være en go-to person vil du også være en ambassadør for Mobil & Pc Fiks i ditt nærområde.

Din personlighet:

  • Ansvarsfull initiativtaker
  • Entusiastisk & vennlig
  • Resultatbevisst
  • Overbevisende
  • Arbeidsom teamplayer

Det er en stor fordel om du har god kjennskap til Apple, Samsung eller andre modeller sine produkter og en glødende interesse for salg. Send oss en kortfattet søknad med CV til info@mobilpcfiks.no  og merk søknaden «Åpen søknad».

Eller bruk skjema nedenfor:

    Position : Technical Support Engineer

    Advertisement date: 04 April, 2024

    Application Deadline: April 25, 2024

    Starting date: 01 June, 2024

    Company Name: Mobil & PC Fiks AS

    Location: CC Gjøvik, Amfi Elverum, and Herkules Senter Skien, Norway

    About Us: Mobil & PC Fiks AS is Inlandet’s leading company specializing in the repair of mobiles, tablets, computers/Macs, and smartwatches. Since our establishment in 2021, we have expanded to three departments located at CC Gjøvik, Amfi Elverum, and Herkules Senter Skien. With a commitment to customer satisfaction and a team of experienced technicians, we provide fast, reliable, and high-quality repair services to our valued customers.

    Position Overview: We are currently seeking a dedicated and skilled Technical Support Engineer to join our team . As a Technical Support Engineer at Mobil & PC Fiks AS, you will be responsible for diagnosing and repairing a wide range of electronic devices, providing technical assistance to customers, and ensuring the highest level of customer satisfaction.

    Key Responsibilities:

    • Diagnose and repair hardware and software issues in mobiles, tablets, computers/Macs, and smartwatches.
    • Provide technical guidance and support to customers, both in-person and remotely.
    • Conduct quality assurance checks on repaired devices to ensure proper functionality.
    • Stay updated on the latest advancements and trends in electronic device technologies.
    • Assist in inventory management and maintenance of repair tools and supplies.
    • Maintain accurate documentation of repair activities and customer interactions.

    Qualifications:

    • Bachelor’s or Master’s degree in Software and Hardware engineering, Systems Engineering, Electrical Engineering, Information Technology, or related field.
    • Strong technical proficiency in hardware and software troubleshooting.
    • Ability to work independently and as part of a team.
    • Attention to detail and commitment to quality.
    • Industry experience is an advantage but not mandatory.
    • Knowledge of Norwegian is an advantage but not a requirement .We encourage to learn Norwegian for better customer support.

    Benefits:

    • Competitive salary based on experience and qualifications.
    • Opportunities for professional development and advancement.
    • Friendly and supportive work environment.
    • Flexible working hours.

    How to Apply: If you are passionate about technology and enjoy solving technical challenges, we encourage you to apply for the Technical Support Engineer position at Mobil & PC Fiks AS. Please submit your resume and cover letter and educational documents through the below form. 

    Mobil & PC Fiks AS is an equal opportunity employer and values diversity in the workplace. We do not discriminate on the basis of race, color, religion, gender, sexual orientation, age, or disability status.

    The deadline has passed. We are not accepting application

    Kontakt Oss

    Mobil & PC Fiks AS

    Mobil & Pc Fiks AS er Innlandets største bedrift innen reparasjon av alle typer mobiler, nettbrett, datamaskiner/Mac og smartklokker. Vi etablerte oss i 2021 og har nå tre avdelinger lokalisert på CC Gjøvik, Amfi Elverum og Herkules Senter Skien. Etter suksessen med vår første butikk i denne bransjen, ønsker vi nå å utvide til flere byer i tiden fremover.

    Vi har lang erfaring innen reparasjonsbransjen, og vi setter våre kunder i fokus slik at alle som får fikset enheten sin hos oss blir fornøyde. Våre erfarne og dyktige teknikere er klare til å hjelpe deg med din enhet.

    Vi har åpent alle hverdager fra kl. 09 til kl. 21 og lørdager fra kl. 10 til kl. 18, så du kan komme når det passer best for deg. De vanligste reparasjonene utføres stort sett mens du venter, ca. 30 minutter.

    Bor du ikke i nærheten? Ikke noe å bekymre deg for! Du kan sende inn din enhet til oss per post. Etter at vi har mottatt enheten din, gjennomfører vi en sikkerhetssjekk, deretter fikser vi den og sender den tilbake via posten.

    Velkommen til rask og trygg reparasjon!